One Pager (פרופיל למשקיע)

השאר פרטים ונחזור אליך

 One Pager 

פרופיל למשקיע הינו מסמך שיווקי המכיל את כל המידע הדרוש למשקיע מהווה מסמך משלים למצגת עסקית. 

One Pager מיועד בעיקר לתהליכי גיוס. 

זהו מסמך מפתח בהצגת החברה לגיוס משקיעים פוטנציאליים, או לשותפים אסטרטגיים, וניתן לשלוח אותו לפני או אחרי פגישה עם משקיעים  או קרנות הון סיכון.

הוא מכיל בקצרה מידע עיקרי מהמצגת, כגון הרקע לצורך שלא נענה בסביבה העסקית הרלוונטית או אתגר הקיים בשוק, את התנאים הפיננסיים והעסקיים, ומציג את המוצר או השירות העומד במרכז ההצעה הייחודית של החברה. 

כמו כן מספק המסמך מידע על צוות ההנהלה והיזמים. זהו מסמך ממוקד המשמש סיכום ותזכורת אפקטיבית לקהל המטרה.

בנוסף, מדובר בשירות המאפשר לחברות ליצור סקירה תמציתית ואפקטיבית של החברה שלהם עבור משקיעים פוטנציאליים. הוא מספק דרך פשוטה ויעילה להעביר מידע מרכזי על החברה , מה שמאפשר למשקיע לקבל מידע מקדים לפני הפגישה וברוב המקרים גם אחרי הפגישה – ומסייע לו להיזכר במסרים הכי חשובים ולספר על המיזם/ חברה הלאה.

בחברת Gecko אנו מתמחים בבניית פרופיל משקיע One Pager. מומחיות זו כוללת

יצירת פרופילים בהתאם למשימה העסקית

לחברת Gecko צוות של אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בכתיבה ועיצוב של פרופילי משקיעים. הם מבינים את המרכיבים המרכזיים של פרופיל מוצלח עובדים בשיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים בחברה, כדי להבטיח שהמסר שלהם מועבר בצורה ברורה ויעילה. 

 One pager

חברת Gecko תכתוב ותעצב עבורכם, פרופילי משקיעים ממוקדים המטרה העסקית שלשמה הם נבנים. התהליך תמיד יתחיל בניית בריף, כדי להבין במדויק את המטרות של המשימה העסקית הן מבחינת הכתיבה העסקית והן מבחינת העיצוב, ואז יוצרים פרופיל המציג ביעילות את החזון והצעת הערך למשקיעים פוטנציאליים או לקרנות הגיוס. ב – Gecko אנו מתמקדים בכתיבה מדויקת של המסר שאותו נרצה להעביר במסמך ולא רק בעיצובו, ככה שנוכל להעביר בצורה אופטימלית את המטרות של המסמך. 

מומחיות וניסיון קודם

יתרון הצוות שלנו הוא בניסיון שלנו בבניית עשרות פרופיל משקיע One Pager, כך שהתוצאה תצא איכותית, במטרה למשוך את תשומת הלב של משקיעים פוטנציאליים, ובכך לעמוד ביעדים שהוצבו למשימה. 

פיתוח נרטיב משכנע

בחברת Gecko מבינים כי מסרים אשר נכתבים בצורה מדויקת הם קריטיים להצלחת פרופיל משקיע One Pager. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הגורמים הרלוונטיים בחברה, כדי לפתח נרטיב משכנע שמדגיש את נקודות החוזק של המיזם ומעביר את הצעת הערך שלו באופן זכיר, לאותם משקיעים פוטנציאליים.

לסיכום, 

One pager הינו כלי רב ערך למיזמים המעוניינים למשוך משקיעים חדשים ולהעביר את הצעת הערך שלהם במדויק ובצורה אופטימלית לסגירת עסקאות. 

כתיבה ועיצוב של מסמך פרופיל חברה להשגת מטרות עסקיות

השאר פרטים ונחזור אליך